SIT
0 22 846 888

Главная  //  SIT
SIT

"1С:SIT" – suportul informațional-tehnologic integrat al utilizatorilor "1С:Întreprindere 8"

Programele financiar-economice nu pot lucra o perioadă îndelungată de timp fără a fi actualizate. Legislația este în permanentă schimbare, se modifică metodele de calcul, formulele contabile, cerințele față de ținerea evidenței la întreprinderi. Erorile admise în timpul lucrului cu versiunile învechite ale programelor pot conduce la urmări negative.

Una din direcțiile principale de suport al utilizatorilor programelor din sistemul "1С:Întreprindere 8" este oferirea actualizărilor platformei tehnologice, configurațiilor tipice și formelor rapoartelor. În ele se realizează posibilitățile noi tehnologice, funcționale și de serviciu, care fac posibilă sporirea comodității și eficienței lucrului cu programele, sunt luate în considerație doleanțele și practica de lucru ale utilizatorilor, sunt reflectate ultimele modificări în documentele normativ-legislative fiscale și de evidență contabilă.

Care este deosebirea dintre configurația tipică și cea atipică ?


Configurația tipică este configurația furnizată de compania 1С și folosită de utilizator fără modificări.

Configurația atipică poate fi scrisă "de la zero" în întregime, dar poate fi și modificată parțial și perfecționată pe baza unei configurații tipice.

Actualizarea automată a configurației atipice este imposibilă. Cum sa va innoiti?

"1C:SIT include":

1. Accesul on-line la Internet-versiunea SIT pe site-ul https://portal.1c.ru/

2. Pe site-ul https://portal.1c.ru/  se publică și se actualizează:

  • Release-urile noi ale platformei și configurațiilor;
  • Formele rapoartelor;
  • Instrucțiunile de instalare a actualizărilor;
  • Materialele privind administrarea "1С:Întreprindere 8".

3.Consultarea personală a utilizatorilor pe chestiunile de lucru cu programele ”1С:Întreprindere 8” la linia telefonică de consultație a firmei "1С-Account-Timbal".Utilizătorii înregistrați pot apela la linia de consultare la numărul 022-870888.

4.Posibilitatea primirii operative a actualizărilor prin Internet cu ajutorul site-ului de suport al utilizatorilor sistemului "1С:Întreprindere 8" https://portal.1c.ru/

"1С:SIT" asigură actualizarea operativă a programelor și oferă contabilului informație cu privire la toate modificările operate în baza normativă.

 ITS

1С și SIT – Lucrați cu plăcere!

Cum de încheiat corect contractul "1С:SIT" dacă întreprinderea utilizează câteva programe "1С:Întreprindere"? 

Multe întreprinderi utilizează pentru automatizarea evidenței activității sale câteva produse software "1С:Întreprindere 8" versiunea PROF. Pentru ca să fie respectate condițiile de suport e necesar ca acțiunea contractului "1С:SIT" să se extindă asupra tuturor programelor procurate de întreprindere.

Dacă la întreprindere se utilizează produse software "1С:Întreprindere" cu denumiri diferite, de exemplu, "1С:Contabilitate 8" și "1С:Salariul și managementul personalului 8", atunci ambele produse software pot fi deservite în cadrul unui contract "1С:SIT". Aici trebuie de menționat că costul contractului de suport informațional-tehnologic și lista serviciilor prestate pot fi diferite de cele recomandate de compania "1С", deoarece condițiile de exploatare a programelor se deosebesc de cele tipice. Costul contractului de suport se stabilește de partener și utilizator individual. Serviciile companiei "1С" se prestează pentru fiecare produs software în volum deplin.

Dacă la întreprindere se utilizează produse software cu aceeași denumire, de exemplu, câteva exemplare a produsului software "1С:Contabilitate 8", atunci în cadrul contractului de suport informațional-tehnologic întreprinderea trebuie să perfecteze autorizații suplimentare pentru primirea actualizărilor și utilizarea resurselor informaționale ale companiei "1С". Detalii cu privire la regulile de perfectare a contractelor "1С:SIT" în cazul utilizării câtorva produse software cu același nume aflați la partenerul ce vă deservește. Lista serviciilor prestate și costul contractului de suport sunt stabilite de utilizator și partener individual.

Suportul informațional-tehnologic al utilizatorilor "1С:Întreprindere" se prestează în cadrul contractului pe 6 sau 12 luni.Preturile sunt indicate in price-list.

Suportul în perioada de grație (3 luni) după procurarea programului "1С:Întreprindere" versiunea PROF este inclus în costul produsului software. Termenul perioadei de grație se înregistrează în cuponul care face parte din setul livrării. Suportul ulterior se face în cadrul contractului cu plată de abonament la "1С:SIT".

Actualizarea configurației atipice.

Dezvoltatorul lansează periodic versiuni noi ale configurațiilor. De regulă, în ele se introduc diferite perfecționări și modificări, deseori dictate de introducerea normelor noi și amendamentelor în actele legislative.
Configurația atipică poate fi actualizată cu ajutorul specialistului Executantului, din costul abonamentului la suportul informațional-tehnologic nu face parte lucrul specialistului, acesta se achită în baza unui cont înaintat separat. Clientul, de asemenea, poate actualiza configurația atipică cu ajutorul specialistului altei companii, sau al specialistului propriu, în acest caz compania noastră nu poartă răspundere pentru modificările introduse și lucrul în continuare al programului.

Costul lucrului specialistului companiei noastre se evaluează la tarifele indicate in price-list.

 

Pentru a perfecta abonamentul la suportul informațional-tehnologic (SIT) apelați la numărul de telefon  (022)846-888.

Яндекс.Метрика

Подписаться на новости 1С Account-Timbal

 2

Forum

  • No posts to display.

calcmd

bann1

1 2

microsoft-1

Acum pe site?

Avem 367 vizitatori și 2 membri online