Linia de consultație
0 22 846 888, 0 22 870 888

Главная  //  Linia de consultație
Linia de consultanță

Linia de consultanță substituie prezența personală a specialistului și oferă o asistență calitativă în implementarea produsului software. Pentru a beneficia de linia de consultanță este necesar de încheiat contractul de deservire, unde sunt descrise detaliat condițiile acestui serviciu.

Regulile de utilizare ale liniei de consultanță telefonică:

    • Suntem bucuroși să Vă oferim linia de consultanță pe telefonul (022) 870-888 de la 9 00 pînă la 18 00 în zilele de lucru;
    • Apelînd la linia de consultanță, Dvs. trebuie să vă aflați lîngă computerul dvs.;
    • Solicitați să Vă facă legătura cu Linia de consultanță;
    • La solicitarea liniei de consultanță, comunicați denumirea întreprinderii Dvs., codul fiscal și denumirea produsului software;
    • Serviciul se oferă pentru întrebările de utilizare ale aplicației tipice "1C:Enterprise 8";
    • Serviciul se înregistrează în sistemul CRM (Customer Relationship Management), de aceea în cazul unor adresări repetate privind probleme mai dificile, Dvs. puteți face referire la data și ora discuției precedente;
    • Serviciul prestat clientului, se perfectează ca "Lucru cu baza clientului" în oficiu și se apreciază conform price-ului.

 

Яндекс.Метрика

Подписаться на новости 1С Account-Timbal

 2

Forum

  • No posts to display.

calcmd

bann1

1 2

microsoft-1

Acum pe site?

Avem 445 vizitatori și un membru online