O organizație neguvernamentală
0 22 846 888, 0 22 870 888

Главная  //  Soluții de ramură oferite de noi  //  O organizație neguvernamentală
Soluția de ramură 1C-AP: organizație neguvernamentală (ONG)" pentru 1C: Contabilitate 8 pentru Moldova red.1.1.

Oorganizație neguvernamentală (abreviat ONG) este o instituție care lucrează independent față de activitatea guvernului, deși unele ONG-uri sunt parțial sau integral finanțate de acesta.

În configurație 1C-AP: organizație neguvernamentală (ONG)" pentru 1C: Contabilitate 8 pentru Moldova red.1.1. sunt automatizate principalele elemente de evidentă a proiectelor în valuta străina sau lei, intrarea sumelor finanțate pe tranșe, evidența cheltuielilor în depentendă de proiectul selectat. Pentru evidența finantărilor și încasarilor cu destinație specială sunt destinate conturile:

  • 336 Excedent net (deficit net) al perioadei de gestiune;
    • 3411 Aporturi inițiale ale fondatorilor organizațiilor necomerciale;
    • 3412 Fondul de active imobilizate;
    • 3413 Fondul de autofinanţare;
    • 3414 Alte fonduri;
  • 425 Finanțări și încasări cu destinație specială pe termen lung;
  • 537 Finanțări și încasări cu destinație specială curente;
  • 616 Venituri aferente mijloacelor cu destinație specială;
  • 617 Alte venituri (cu excepția veniturilor din activitatea economică;
  • 618 Venituri din activitatea economică;
  • 716 Cheltuieli aferente mijloacelor cu destinație specială;
  • 717 Alte cheltuieli (cu excepția cheltuielilor din activitatea economică);
  • 718 Cheltuieli din activitatea economică.

Totodată se acceptă adăugarea și utilizarea altor subconturi alternative. Evidența analitică a finanțărilor și încasărilor cu destinație specială se ține pe parteneri și proiecte.

Clasificatoarele, cu ajutorul carora se ține evidența în așa tip de organizații, sunt:

  • Parteneri;
  • Fonduri;
  • Proiecte;
  • Tranșe proiecte;
  • Tip cheltuieli pentru proiect.

Pentru introducerea operațiunilor primare se folosesc documentele primare ale configurației cu modificări pentru indicarea proiectului tranșei și tipului cheltuielilor în urmatoarele documente:

  • Dispoziție de încasare;
  • Dispoziție de plată;
  • Decont de avans;
  • Extrase bancare;
  • Calculul salariului;
  • Plata salariului;
  • Factura de intrare
  • Act de achiziție;
  • Factura de ieșire;
  • Calculul amortizării AN și MF;
  • Foaia de parcurs;
  • Act de casare.

În baza documentelor primare introduse putem verifica și urmări intrările și cheltuielile pentru fiecare proiect, transă și tip de cheltuieli în parte în urmatoarele rapoarte:

  • Bilanț contabil;
  • Situația modificărilor surselor financiare;
  • Raport financiar pe proiecte;
  • Raport financiar detaliat pe proiecte;
  • Raport privind bugetele și tranșele;
  • Cartea pe salariu pe proiecte;
  • Raport statistic 5 CON.

 

Prezentarea produsului se efectuează în oficiul Franchisee (or. Chişinău) cu înregistrarea în prealabil

Tel.:(022)870-888,(022)846-888

Fax(022) 568-337

 

E-mail: hotline@1cmd.md

Orele de lucru: Lu-Vi,09 00 - 18 00.

 

 

Яндекс.Метрика

Подписаться на новости 1С Account-Timbal

 2

Forum

  • No posts to display.

calcmd

bann1

1 2

microsoft-1

Acum pe site?

Avem 243 vizitatori și nici un membru online