Deservirea
0 22 846 888

Главная  //  Deservirea
Deservirea

Deservirea – asistență în exploatea produsului tipic la introducerea operațiunilor curente și/sau setarea evidenței conform schemei:

    • Formularea sarcinilor tehnice (ST),
    • Executarea ST,
    • Testarea ST,
    • Instalarea ST.

Serviciul se prestează la sediul Franchisee și la sediul Beneficiarului. 

Serviciul se evaluează în modul următor:

    • conform contractului la momentul efectuării lucrărilor;
    • conform contractului de deservire de abonament.

 

Conform contractului de deservire de abonament, se oferă deservirea produsului în mărime de 4 ore lunar (minimum) cu tarif preferențial. Decontările se efectuează în fiecare trimestru. Serviciul se perfectează prin fișă de evidență, listă de lucrări pentru o lună, cont spre plată. 

Conform contractului de deservire, lucrările de deservire ale produsului software "1C:Enterprise 8" se evaluează conform timpului real consumat la prestarea serviciului. O condiție obligatorie a contractului constituie plata în avans. Valoarea serviciului la sediul Franchisee și la sediul Beneficiarului se taxeaza conform price-ului. Evidența timpului lucrat și a lucrărilor efectuate se ține prin întocmirea Fișei de evidență. 

Conform contractului, Beneficiarul are dreptul de a utiliza următoarele servicii: linia de consultață, SIT, deservirea produsului software.

Chishinau, str. Аron Pumnul 133/1

Теl.: (022) 846-888;870-888

Fax: (022) 568-337

E-mail: hotline@1cmd.md

Orele de lucru: 09 00 - 18 00

Яндекс.Метрика

Подписаться на новости 1С Account-Timbal

 2

Forum

  • No posts to display.

calcmd

bann1

1 2

microsoft-1

Acum pe site?

Avem 280 vizitatori și nici un membru online