1С:CRM 8
0 22 846 888, 0 22 870 888

Главная  //  1C:Intreprindere 8  //  1С:CRM 8
1C:Managementul relațiilor cu clienții (CRM)

Managementul relațiilor cu clienții, cunoscut ca CRM sau Customer Relationship Management, constituie un domeniu indispensabil al sistemei informaționale complexe moderne a întreprinderii.

CRM — reprezintă o concepție despre managementul relațiilor cu clienții în condiții de concurență activă, direcționată spre asimilarea maximă a potențialului fiecărui client și partener în interesele întreprinderii.

Concepția CRM presupune colectarea și analizarea regulată a datelor despre fiecare client, real și potențial: care a fost reacția clientului referitor la oferta de afaceri, este el oare mulțumit de calitatea deservirii, se modifică oare preferințele lui cu trecerea timpului, cît de corect își onorează obligațiile luate asupra sa și, în sfîrșit, care este venitul adus de client (sau ar putea aduce) întreprinderii. Se urmăresc toate stadiile relațiilor reciproce cu clientul. Se determină minuțios indicii de înrăutățire a relațiilor reciproce, deoarece este cunoscut faptul că într-o piață competitivă, cheltuielile privind atragerea noului client sunt cu mult mai mari decît cele de menținere a clientului existent.

Concepția CRM prevede o combinație armonioasă dintre atitudinea formală și raportul individual față de fiecare client. Iar dacă numărul clienților activi ai întreprinderii este de ordinul zecilor sau sutelor, iar numărul clienților potențiali- corespunzător de ordinul sutelor sau miilor, atunci realizarea deplină a concepției CRM va duce la acumularea unui volum enorm de informație, prelucrarea căreia, fără utilizarea unor mijloace speciale de automatizare, este practic imposibilă.

Configurația Gestiunea Întreprinderii de Producere conține mijloacele de automatizarea concepției CRM. Posibilitățile funcționale aleconfigurației permit întreprinderii de a gestiona cu succes relațiile cu cumpărătorii, furnizorii, intermediariiși alți contractanți.

Se prevede înregistrarea tuturor acțiunilor privind încheierea și executarea tranzacțiilor, înregistrarea tuturor datelor de contact ale contractanților, atît reali, cît și potențiali.

CONFIGURAȚIA PERMITE EFECTUAREA URMĂTOARELOR OPERAȚIUNI:

    • Utilizarea atitudinii personificate față de necesitățile și cerințele fiecărui client
    • Păstrarea datelor de contact ale terților și ale salariaților lor, istoricul de interacțiune cu ei
    • Înregistrarea informației despre furnizori: condițiile de livrare ale mărfurilor, siguranța, termenii de executare ai comenzilor, nomenclatorul și prețurile mărfurilor și materialelor livrate
    • Înștiințarea în mod automat a utilizatorilor despre contactele ulterioarea cu contractanții și alte evenimente (în particular, zilele de naștele ale persoanelor de contact)
    • Planificarea timpului de lucru și controlul planurilor de lucru ale salariaților
    • Analizarea tranzacțiilor nefinisate și planificarea tranzacțiilor viitoare cu cumpărătorii și clienții potențiali
    • Înregistrarea fiecărei adresări a clientului potențial și ulterior analizarea procentului de atragere al clienților
    • Controlul operativ al stării contactelor și tranzacțiilor planificate
    • Efectuarea unei analize integrale ale relațiilor cu clienții
    • Analizarea motivelor de stopare ale efectuării comenzilor și volumul comenzilor închise
    • Analizarea și evaluarea eficienței acțiunilor publicitare și de marketing.

Prezentarea produsului se efectuează în oficiul Franchisee şi Client (or. Chişinău) cu înregistrarea în prealabil

Tel.:(022)870-888,(022)846-888

Fax(022) 568-337

E-mail: hotline@1cmd.md

Orele de lucru: Lu-Vi,09 00 - 18 00.

Яндекс.Метрика

Подписаться на новости 1С Account-Timbal

 2

Forum

  • No posts to display.

calcmd

bann1

1 2

microsoft-1

Acum pe site?

Avem 250 vizitatori și nici un membru online