Managementul relațiilor cu clienții, cunoscut ca CRM sau Customer Relationship Management, constituie un domeniu indispensabil al sistemei informaționale complexe moderne a întreprinderii.
CRM — reprezintă o concepție despre managementul relațiilor cu clienții în condiții de concurență activă, direcționată spre asimilarea maximă a potențialului fiecărui client și partener în interesele întreprinderii.
Concepția CRM presupune colectarea și analizarea regulată a datelor despre fiecare client, real și potențial: care a fost reacția clientului referitor la oferta de afaceri, este el oare mulțumit de calitatea deservirii, se modifică oare preferințele lui cu trecerea timpului, cît de corect își onorează obligațiile luate asupra sa și, în sfîrșit, care este venitul adus de client (sau ar putea aduce) întreprinderii. Se urmăresc toate stadiile relațiilor reciproce cu clientul. Se determină minuțios indicii de înrăutățire a relațiilor reciproce, deoarece este cunoscut faptul că într-o piață competitivă, cheltuielile privind atragerea noului client sunt cu mult mai mari decît cele de menținere a clientului existent.
Concepția CRM prevede o combinație armonioasă dintre atitudinea formală și raportul individual față de fiecare client. Iar dacă numărul clienților activi ai întreprinderii este de ordinul zecilor sau sutelor, iar numărul clienților potențiali- corespunzător de ordinul sutelor sau miilor, atunci realizarea deplină a concepției CRM va duce la acumularea unui volum enorm de informație, prelucrarea căreia, fără utilizarea unor mijloace speciale de automatizare, este practic imposibilă.
Configurația Gestiunea Întreprinderii de Producere conține mijloacele de automatizarea concepției CRM. Posibilitățile funcționale aleconfigurației permit întreprinderii de a gestiona cu succes relațiile cu cumpărătorii, furnizorii, intermediariiși alți contractanți.
Se prevede înregistrarea tuturor acțiunilor privind încheierea și executarea tranzacțiilor, înregistrarea tuturor datelor de contact ale contractanților, atît reali, cît și potențiali.
CONFIGURAȚIA PERMITE EFECTUAREA URMĂTOARELOR OPERAȚIUNI:
Prezentarea produsului se efectuează în oficiul Franchisee şi Client (or. Chişinău) cu înregistrarea în prealabil
Tel.:(022)870-888,(022)846-888
Fax: (022) 568-337
E-mail: hotline@1cmd.md