Pur și simplu complex Întrebări și răspunsuri

Ce este licența 1C
Achizitia unei configuratii tipice se numeste “Livrare de baza 1C”. Ea include: platforma, configuratia si 1C licentiere pentru un loc de munca. Daca aveti nevoie de marirea numarului de utilizatori, puteti suplimentar de la livrarea de baza 1C sa procurati licente adaugatoare. Licentele nu sunt legate de numarul de baze informationale , ci sunt procurate in dependenta de numarul de locuri de munca. Licentele de server. Necesitatea de a lansa un claster de server 1C: Intreprindere. Sunt disponibile pe 32 de biti, precum si 64 biti. Totodata, o licenta de 64 de biti va permite sa utilizati procese de lucru pe 32 de biti.
Ce inseamna platforma «1С»?
Platforma «1С»- este un set specific de caracteristici care poate sustine softul d-stra. In cazul in care in componenta platformei nu sunt incluse posibilitatile, respectiv ele nu vor fi disponibile. In acelasi timp, platforma in sine ofera sistemului doar anumite posibilitati, dar ca pentru acestea sa fie utilizate cu adevarat , trebuie configurate in configuratia instalata 1C.
Ce este ITS?

SIT - suport informational tehnologic, pentru utilizatorii programelor „1C:Enterprise 8”. Include actualizarea la zi a programelor 1C și oferă contabilului informații despre toate schimbările care au avut loc în aplicatie, împreună cu sfatul unui expert contabil.

De ce am nevoie de ITS?

Principalul avantaj al ITS - este capacitatea de a primi actualizări legale și de a lucra cu servicii electronice care extind semnificativ posibilitățile de lucru cu programe 1C.

1. Acces on-line la versiunea de internet a ITS pe site-ul portal.1c.ru

2. Pe site-ul 1cmd.md sunt publicate și ținute la zi:

• Versiuni ale configuratiilor Account Timbal ;

• Instructiuni cu privire la instalarea reinnoirilor;

• Instructiuni cu privire la lucrul cu modulele softului.

3. Consultarea personală a utilizatorilor asupra problemelor de lucru cu programele „1C:Enterprise 8” la linia de consultare telefonică a firmei „Abandant-Program”. Utilizatorii înregistrați pot primi sfaturi la nr de tel: 022-870888

Cine poate incheia contractul ITS?
Un acord ITS poate fi încheiat de utilizatorii programelor 1C:Enterprise — persoane juridice sau persoane fizice care au achiziționat o versiune legală a programului.
Ce inseamna configuratia «1С»?
Configuratia «1С» — acesta e cel mai important concept pentru utilizator. Configuratie reprezinta o setare a “1C-Enterprise” pentru a functiona intr-o anumita regiune. Configuratia poate fi de 2 tipuri: Standarta (tipica), Nestandarta (netipica). Configuratia tipica este o configuratie furnizata de 1C si intrebuintata de utilizator fara careva modificari individuale . Configuratia atipica poate fi: fie complet scrisa de la zero, fie partial modificata si finalizata pe baza unei configuratii tipice


Cum de verificat licentierea «1С»?
Un program 1C care ruleaza pe un computer local sau intr-o retea trebuie sa fie folosit legal (fara hack-uri si emulatori ) si trebuie sa aiba si confirmarea licentierii sale (disponibilitatea unui formular de inregistrare, cheie de securitate, documente de achizitionare a unui software (factura fiscala)). Pentru a determina caracteristicile de licentiere a configuratiei pe care le-ati instalat, va recomandam sa contactati specialistii firmelor de retele partenere 1C


Principalele caracteristici ale programului licențiat "1С"
Un program "1С" trebuie sa aiba confirmarea licentierii sale (disponibilitatea unui formular de inregistrare, cheie de securitate, documente de achizitionare a unui software (factura fiscala).


Ce încălcări sunt cauzate de utilizarea unui produs software fără licență?
Actualizările programelor produse de 1C, precum și programele în sine, fac obiectul dreptului exclusiv al 1C și sunt distribuite conform regulilor stabilite de 1C în calitate de deținător al drepturilor de autor în conformitate cu art. 301 din Codul civil al Republicii Moldova. Distribuirea și utilizarea neautorizată a actualizărilor și a resurselor de informații este considerată o încălcare a dreptului de autor și se urmărește în temeiul art. 96.1 din Codul contravențiilor administrative al Republicii Moldova și art. 185.1 din Codul penal al Republicii Moldova.
Pentru ce să semnezi un contract ITS?
Programele financiare și economice nu pot funcționa corect mult timp fără actualizări. Legislația este în continuă schimbare, metodele de calcul, înregistrările și cerințele contabile din organizații se schimbă. Greșelile făcute în timpul lucrului cu versiuni învechite ale programelor pot duce la consecințe nedorite. Una dintre principalele domenii de suport pentru utilizatorii programului este furnizarea de actualizări ale platformei tehnologice, configurații standard și formulare de raportare. Ele implementează noi capabilități tehnologice, funcționale și de servicii care îmbunătățesc confortul și eficiența lucrului cu programe, țin cont de dorințele și practicile utilizatorilor, reflectă cele mai recente modificări ale documentelor legale privind contabilitate și impozitare.


Cum se încheie corect un contract ITS dacă o organizație folosește mai multe programe 1C:Enterprise?
Deseori organizațiile folosesc mai multe produse software 1C:Enterprise din versiunea PROF pentru a-și automatiza activitățile. Pentru a respecta condițiile de suport, este necesar ca contractul pentru SIT să se aplice tuturor programelor achiziționate de organizație. Dacă o organizație utilizează diferite produse software din familia 1C:Enterprise, de exemplu, 1C:Contabilitate 8 și 1C:Salariul și managementul personalului 8, atunci ambele produse software pot fi deservite în cadrul unui singur contract pentru SIT. În același timp, trebuie avut în vedere faptul că costul unui contract de suport informațional-tehnologic și lista serviciilor furnizate pot diferi de cele recomandate de compania 1C, deoarece condițiile de funcționare ale programelor diferă de cele standard. Costul contractului de suport este stabilit individual de partenerul 1C și utilizator. Dacă organizația folosește produse software cu același nume, de exemplu, mai multe copii ale produsului software 1C:Contabilitate 8, atunci, în conformitate cu contractul de suport informațional-tehnologic al organizației, este necesar să se emită permisiuni suplimentare pentru a primi actualizări și a utiliza resursele informaționale . Pentru mai multe informații despre regulile de întocmire a contractelor pentru SIT atunci când utilizați mai multe produse software cu același nume, consultați partenerul 1C care vă deservește. Lista serviciilor furnizate, precum și costul contractului de suport, sunt stabilite de utilizator și partener în mod individual. Suportul informațional-tehnologic pentru utilizatorii 1C:Enterprise 8 se realizează în baza unui contract pe 6 sau 12 luni. Puteți să vă familiarizați cu prețurile pentru SIT vizualizând lista de prețuri la zi a companiei noastre. Asistența în perioada de grație – 3 luni după achiziționarea versiunii PROF a 1C:Enterprise – este inclusă în prețul produsului software. Ulterior suportul este realizat în cadrul unui contract contra plată pentru SIT.
Cum se întocmește un contract 1C: ITS?

Contractul 1C:ITS este încheiat cu un partener al companiei 1C, de exemplu, cu cel de la care a fost achiziționat programul. Suportul în perioada de grație este inclusă în costul produsului software. Pentru a primi toate serviciile garantate conform acordului de suport, trebuie să urmați regulile de executare a acestuia. Acordul de sprijin 1C:ITS este întocmit în două etape:

1. Între utilizator și partenerul oficial al 1C, se încheie un acord de suport pentru tehnologia informației 1C: ITS.

2. Partenerul oficial înregistrează acest acord de întreținere 1C: ITS cu 1C.

Pentru a întocmi un contract pentru 1C:ITS, puteți contacta compania noastră la telefon (022) 846-888 sau la e-mail [email protected]

Pe ce termen se inchei contractul 1C: ITS?
Suportul pentru tehnologia informației pentru utilizatorii 1C:Enterprise 8 se realizează în baza unui contract de 12 luni cu plată integrală sau trimestrială.