Suport Deservire

Programele financiare și economice nu pot funcționa corect un timp îndelungat fără actualizări. Legislația este în continuă schimbare, apar modificări la metodele de calcul, formulele contabile și cerințele față de evidență în întreprinderi. Greșelile făcute în timpul lucrului cu versiuni învechite ale programelor pot duce la consecințe nedorite. Una dintre principalele direcții de suport pentru utilizatorii programelor 1C:Enterprise 8 este furnizarea de actualizări ale platformei tehnologice, configurațiilor standard și formularelor de raportare. Actualizările implementează noi capabilități tehnologice, funcționale și de servicii care îmbunătățesc confortul și eficiența lucrului cu programele, țin cont de dorințele și practicile utilizatorilor și reflectă cele mai recente modificări ale documentelor normativ-legislative privind evidența contabilă și impozitarea.

Solicită prezentare

DIFERENȚE DINTRE CONFIGURAȚIA STANDARD ȘI CEA PERSONALIZATĂ?

DIFERENȚE

Configurația standard

Configurație furnizată de 1C și utilizată de utilizator fără modificări.

DIFERENȚE

Configurația personalizată

Important! Configurația personalizată nu se poate actualiza automat.

Important! Configurația personalizată nu se poate actualiza automat.
dashedline dashedline dashedline

Ce include contractul de Deservire

După semnarea contractului de Deservire o să beneficiați de actualizarea promptă a programelor și contabilul va primi informații despre toate schimbările care au intervenit în cadrul normativ

Acces online la acoount personal pe site-ul https://1cmd.md.

includeimg

Suport informațional pe site-ul https://1cmd.md sub formă de manuale și actualizări.

includeimg

Consultarea personală a utilizatorilor cu privire la 1C:Enterprise 8.

includeimg

Actualizare promptă folosind site-ul 1cmd.md .


includeimg
1cmd

Cum se încheie un contract de deservire dacă organizația folosește mai multe programe 1C:Enterprise?

Deseori organizațiile folosesc mai multe produse software 1C:Enterprise din versiunea PROF pentru a-și automatiza activitățile. Pentru a respecta condițiile de suport, este necesar ca contractul pentru Deservire să se aplice tuturor programelor achiziționate de organizație.


Dacă organizația folosește produse software cu același nume, de exemplu, mai multe copii ale produsului software Contabilitate 8, atunci, în conformitate cu contractul de Deservire, este necesar de semnat Anexă la contractul de baza pentru a primi legal actualizări.Pentru mai multe informații despre regulile de întocmire a contractelor pentru Deservire atunci când utilizați mai multe produse software cu același nume, consultați managerul companiei noastre. Lista serviciilor furnizate, precum și costul contractului de suport, sunt stabilite de utilizator și partener în mod individual.
Deservirea utilizatorilor 1C:Enterprise 8 se realizează în baza unui contract pe 6 sau 12 luni.
Asistența în perioada de grație – 3 luni după achiziționarea versiunii PROF a 1C:Enterprise – este inclusă în prețul produsului software.Ulterior suportul este realizat în cadrul unui contract contra plată.

Actualizarea configurației personalizate


Periodic, dezvoltatorul lansează o nouă versiune a configurației. De regulă, sunt adăugate diverse îmbunătățiri și modificări, adesea dictate de introducerea de noi reguli și modificări ale actelor legislative.
O configurație personalizată poate fi actualizată cu ajutorul unui specialist al Executantului. Costul unui abonament de Deservire standart nu include munca specialistului, aceasta se plătește în baza unei facturi emise separat.
De asemenea, clientul poate actualiza o configurație personalizată cu ajutorul unui specialist dintr-o altă companie sau al propriului său specialist, caz în care compania noastră nu este responsabilă pentru modificările efectuate și pentru buna funcționare ulterioară a programului. Costul muncii unui specialist al companiei noastre (cu un contract de deservire încheiat) este estimat la tarifele indicate în lista de prețuri actuală a companiei.