1С: Gestiunea Companiei pentru Moldova
1С: Gestiunea Companiei pentru Moldova este o soluție integrată care cuprinde
principalele sarcini de gestiune și evidență la întreprinderile mici și
mijlocii, ceea ce vă permite să organizați un singur sistem informatic pentru a
gestiona diverse aspecte ale activităților companiei.
Contul dvs. a fost creat!
Vă mulțumim pentru înregistrare!
Veți fi notificat prin e-mail de îndată ce Contul dvs. personal este activat de către administrația magazinului.
Dacă aveți întrebări, contactați administratorul
Ieşire din cont
Ai ieşit din contul tău. Puteţi părăsi calculatorul în siguranţă.
Coşul de cumpărături a fost salvat, Produsele din coş vor fi restaurate la următoarea autentificare.
Bloc CRM
Analiza clienților: pâlnia de vânzări, ABC/XYZ, arierate.
Vânzări / vânzare cu amănuntul
Comerț cu ridicata, lucrul cu comenzile / RMC, tipărirea chitanțelor, lucrul cu echipamentele de vânzare.
Salarizare și personal
Evaluarea performanțelor fiecărui angajat.
Producție
Controlul tuturor etapelor de producție și de îndeplinire a comenzilor.
Stabilirea prețurilor
Formarea de liste de prețuri cu setări flexibile în funcție de o varietate de parametri.
Finanțe
Planificarea costurilor directe și indirecte, a veniturilor și cheltuielilor.
Depozit și achiziții
Contabilitatea pentru inventar, achiziții și achiziții publice.
Analiza activității companiei
În configurația "Retail pentru Moldova" sunt create circa 100 de tipuri de rapoarte
Secțiune: